Οσφυαλγία & Λόρδωση: 5 ασκήσεις για άμεση ανακούφιση

Η οσφυϊκή λορδωτική καμπυλότητα είναι ένα μοναδικό δομικό χαρακτηριστικό της φυσιολογικής ανθρώπινης σπονδυλικής στήλης που γίνεται προοδευτικά εμφανής καθώς ένα άτομο αναπτύσσει και υιοθετεί όρθια στάση. Θεωρείται η βασική δομική προσαρμογή στον διποδισμό για διατήρηση όρθιας στάσης ενώ εκεί τοποθετείται το κέντρο βάρος του σώματος όπου μοιράζονται ή απορροφώνται κάθετα & διατμητικά φορτία.

Όταν η οσφυϊκή καμπύλη αυξηθεί για διάφορους λόγους όπως η κακή στάση σώματος,η εγκυμοσύνη & το γήρας τότε αυξάνεται η πίεση στους οπίσθιους συνδέσμους & στις πλευρικές αρθρώσεις & τους μύες με αποτέλεμα να προκαλεί πόνο, δυσφορία, κακή κινητικότητα της σπονδυλικής στήλης & κατα συνέχεια μειωμένη λειτουργικότητα στις καθημερινές ανάγκες.

Η θεραπεία είναι συντηρητική:
1. Παυσίπονο
2. Θερμό θεραπεία
3. Ειδικούς χειρισμούς κινητοποίησης (χειροπρακτική)
4. TENS (ρεύματα)
5. Βελονισμός
6. Μάλαξη
7. Αξιολόγηση στάσης του σώματος και μυικών ανισορροπιών
8. Άσκησηόπου παρέχει τα μεγαλύτερη & μόνιμα οφέλη!
Οι ασκήσεις θα έχουν ως στόχο την ενδυνάμωση των γλουτιαιων & των κοιλιακών μυών & διάταση των καμπτήρων μυών του ισχίου καθώς & των εκτεινόντων μυών του κορμού.

👉Δοκίμασε να κάνεις τις ασκήσεις του παρακάτω βίντεο  για 10 μέρες (2-3 σετ χ 15 επαναλήψεις) & άφησε μου τα σχόλια σου για την εξέλιξη του πόνου σου στο προφίλ μου στο instagram


 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη George Gloumis (@georgegloumis)

Μοιραστείτε αυτή τη σελίδα:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Εκτύπωση
Διαβάστε επίσης:

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την βελτίωση της online εμπειρίας σας. Πατήστε ” Περισσότερα ” για να δείτε λεπτομέρεις.