8 Λόγοι για να εντάξεις την αγκινάρα στην διατροφή σου!

  1. Μια μεσαία αγκινάρα (120γρ) περιέχει :
    * χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά ενώ είναι πλούσια σε φυτικές ίνες (7γρ), βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά. Ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε φυλλικό οξύ και βιταμίνες C και K, παρέχει επίσης σημαντικά μέταλλα, όπως μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο και σίδηρο.
  2. Μπορεί να μειώσει την «κακή» χοληστερόλη LDL και να αυξήσει την «καλή» HDL.
    Το εκχύλισμα αγκινάρας επηρεάζει τη χοληστερόλη με δύο βασικούς τρόπους:
    Πρώτον, οι αγκινάρες περιέχουν λουτεολίνη, ένα αντιοξειδωτικό που εμποδίζει το σχηματισμό χοληστερόλης.
    Δεύτερον, το εκχύλισμα φύλλων αγκινάρας ενθαρρύνει το σώμα να επεξεργάζεται τη χοληστερόλη πιο αποτελεσματικά, οδηγώντας σε χαμηλότερα συνολικά επίπεδα. .
  3. Μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Ειναι μια καλή πηγή καλίου, η οποία βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.
  4. Μπορεί να βελτιώσει την υγεία του ήπατος :
    προστατεύει το συκώτι από βλάβες και προωθεί την ανάπτυξη νέου ιστού.
  5. Αυξάνει επίσης την παραγωγή χολής, η οποία βοηθά στην απομάκρυνση επιβλαβών τοξινών από το ήπαρ.
  6. Οι αγκινάρες περιέχουν ινουλίνη, έναν τύπο ινών που δρα ως πρεβιοτικό. Μπορεί να διευκολύνει τα συμπτώματα του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου.
  7. Μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σακχάρου στο αίμα.
  8. Μπορεί να έχει αντικαρκινικά αποτελέσματα :Μελέτες σε ζώα και δοκιμαστικούς σωλήνες σημειώνουν ότι το εκχύλισμα αγκινάρας επηρέασε την ανάπτυξη του καρκίνου. Ορισμένα αντιοξειδωτικά – συμπεριλαμβανομένης της ρουτίνης, της κουερσετίνης θεωρούνται υπεύθυνα γι αυτά τα αντικαρκινικά αποτελέσματα.
Μοιραστείτε αυτή τη σελίδα:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Εκτύπωση
Διαβάστε επίσης:
Προϊόντα

Moov Now
57,90€ – Εξαντλημένο –

Ποιοί είμαστε

Γεώργιος Γλούμης

MSc. Physical Therapist / Personal Trainer

Συνεργάτες

Κάτια Αννούση

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Τελευταία άρθρα