Η ταυρίνη και η σημασίας της

Η ταυρίνη είναι ένα σύνθετο , παρόμοιο με αμινοξύ και αποτελεί συστατικό των χολικων οξέων, τα οποία χρησιμοποιούνται για την καλύτερη απορρόφηση των λιπαρών και των λιποδιαλυτων βιταμινών.

Bοηθά:

  • στην ρύθμιση του καρδιακού ρυθμού
  • τη διατήρηση της σταθερότητας των κυτταρικών μεμβρανών
  • την παρεμπόδιση της υπερδραστηριότητας των εγκεφαλικών κυττάρων.

Πηγές 

Υπάρχει κυρίως στο κρέας και τα ψάρια . Το ανθρώπινο σώμα είναι σε θέση να συνθέσει ταυρίνη από κυστείνη – ένα άλλο αμινοξύ, κάτι που δεν ισχύει για τα νήπια.


Ποιοι έχουν περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν κάποια έλλειψη; 

Oι περισσότεροι άνθρωποι , συμπεριλαμβανομένων των χορτοφάγων που δεν καταναλώνουν ούτε αβγά , ούτε γάλα , δεν χρειάζονται συμπλήρωματα ταυρινης. Από την άλλη , τα νήπια που την χρειάζονται , την παραλαμβάνουν από το μητρικό ή το τυποποιημένο γάλα. Τέλος , σύμφωνα με αναφορές , οι διαβητικοί έχουν χαμηλότερα επίπεδα ταυρίνης στο αίματους, συγκριτικά με τους υπόλοιπους ανθρώπους .

Συνήθης δοσολογια :

Για τη θεραπεία διαφόρων καταστάσεων , οι γιατροί συνήθως συστήνουν 1.5 γρ έως 6 γρ την ημέρα

Μοιραστείτε αυτή τη σελίδα:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Εκτύπωση
Διαβάστε επίσης:
Προϊόντα

Moov Now
57,90€ – Εξαντλημένο –

Ποιοί είμαστε

Γεώργιος Γλούμης

MSc. Physical Therapist / Personal Trainer

Συνεργάτες

Κάτια Αννούση

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Τελευταία άρθρα

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την βελτίωση της online εμπειρίας σας. Πατήστε ” Περισσότερα ” για να δείτε λεπτομέρεις.